تخلیه چاه و لوله بازکنی البرز - باغستان شهریار

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه،یکی ازمطمئن ترین روش ها جهت تشخیص ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب ساختمان می باشد. اگرترکیدگی لوله و نشت یابی لوله های آب، به موقع و سریع انجام نشود،آسیب جدی به ساختمان شما خواهد زد.

ما کلیه خدمات تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی را در سراسر شهریار به صورت شبانه روزی ارائه می دهیم.

تشخیص ترکیدگی لوله به ظاهر ساده اما گول زننده می باشد.

شرکت البرز در شهریار ، برای تشخیص دقیق ترکیدگی لوله از ابزار کار پیشرفته و نفرات با تجربه استفاده می کند.

تشخیص اشتباه می تواند خسارت زیاد به کارفرما تحمیل کند. شرکت لوله بازکنی البرز در شهریار، خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را به صورت 100% تضمینی انجام می دهد. بعد ازمشخص شدن محل ترکیدگی لوله می توانید خدمات ترمیم ترکیدگی لوله را به ما پسپارید. جهت مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید.

علت ترکیدگی لوله‌های آب و نیاز به نشت یابی لوله

ترکیدگی لوله آب، ترکیدگی لوله شوفاژ و موتورخانه جزء مشکلاتی هستند که هر از چندگاهی برای هر ساختمانی اتفاق می‌افتد. ممکن است ساختمان، قدیمی و یا حتی نوساز باشد. عوامل متفاوتی موجب ترکیدگی لوله و نشت آب و به تبع نیاز به نشت یابی لوله می‌شود که عمده دلائل آن به شرح زیر است:

  •  اتصالات نامناسب در لوله های پلیکا و چند لایه
  • پوسیدگی لوله و گرفتگی لوله‌های آب و فاضلاب
  • قرار گرفتن لوله‌های فلزی در خاک مرطوب یا محلی که باعث خوردگی لوله فلزی شده و باعث ترکیدگی لوله می‌شود.
  • قرار گرفتن دو لوله فلزی غیر هم جنس در کنار هم که باعث واکنش شیمیایی و خوردگی لوله هامی‌شود.
  • حدیده کردن بیش از حد لوله فلزی توسط لوله‌کش باعث نشت آب هنگام بالا رفتن فشار آب لوله‌های ساختمان می‌شود.
  •  انبساط و انقباض لوله‌های فلزی آب گرم، مخصوصا در اتصالات لوله شوفاژ که باعث شل شدن اتصالات می‌شود.
  •  افزایش ناگهانی فشار آب لوله‌ها مخصوصا هنگام شب که مصرف شهری آب کم شده و فشار لوله آب افزایش می‌یابد.

دراکثرمواقع محل دقیق ترکیدگی لوله مشخص نیست و فقط آثار نم و رطوبت و چکه آن ظاهر می شود . در این صورت با عملیات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه محل دقیق نشتی فاضلاب یا آب یافت می‌شود.

لوله کشی سرد و گرم

لوله کشی آب سرد و گرم با توجه به مجتمع یا تک واحدی بودن ساختمان و کاربری متنوع می باشد. درانواع مسیر آب مصرفی پس از اتصال به کنتور، به شیریکطرفه قطع و وصل در ورودی ساختمان متصل می گردد.

در لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان، آب معمولا از یک انشعاب اصلی وارد لوله تقسیم کننده می گردد. بعد از آن توسط یک یا چند مسیر جداکننده وارد ساختمانهای چند واحدی یا تک واحدی می گردد. انشعاب های آب سرد و گرم مصرفی، برای ورود به هر واحد در نظر گرفته می شود.

لوله کشی سرد و گرم

چه خدماتی برای لوله کشی سرد و گرم ساختمان ارائه می‌شود؟

  • طراحی نقشه لوله کشی منزل
  • تشخیص ترکیدگی لوله سرد و گرم
  • اجرای لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان
  • رفع مشکل ترکیدگی و نشتی لوله‌های سرد و گرم
  • لوله کشی آب سرد و گرم با انواع روش‌ها(توکار، روکار و …)
  • لوله کشی شیر آب سرد و گرم آشپزخانه و سرویس بهداشتی

اینها فقط بخش‌هایی از خدمات لوله کشی ساختمان در شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی البرز در شهریار می باشد. کلیه خدمات توسط سرویسکاران متخصص و با تجربه انجام می‌شود.

عبارات زیر مهم‌ترین مواردی هستند که در زمینه لوله کشی آب سرد و گرم توسط کاربران جستجو می‌شوند:
قوانین لوله کشی
فاصله لوله سرد و گرم
سایز لوله آب ساختمان
نقشه لوله کشی اب منزل
فاصله لوله آب سرد و گرم
ترفندهای لوله کشی ساختمان
استاندارد لوله کشی آب ساختمان
دمای آب لوله کشی چند درجه است
محاسبه لوله کشی آب گرم و سرد ساختمان
نقشه لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان dwg

کارشناسان ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما هستند جهت مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید.

رفع بوی بد فاضلاب با دستگاههای پیشرفته

استشمام بوی ناخوشایند فاضلاب در منزل تجربه‌ای تلخ است که شاید هر کسی آن را تجربه کرده باشد. سوالی که مطرح می‌شود این است که این بوی نامطبوع چرا ایجاد شده است و چطور از بین می‌رود.

قبل از هر چیز باید بدانیم بوی بد فاضلاب ناشی از چیست:

گاز هایی که در فاضلاب به وسیله فعل و انفعالات شیمیایی تولید می شوند. رایج ترین آنها سولفید هیدروژن است که دارای بوی بسیار بد و زننده ای است. این گازها گاها در اثر نقص سیستم لوله کشی فاضلاب یا عوامل دیگر از دریچه های فاضلاب خارج می شوند.

رفع بوی نامطبوع سرویس بهداشتی

در بعضی از موارد علت بوی بد فاضلاب می تواند از گرفتگی لوله های فاضلاب باشد . و یا مرگ جانوران کوچک مانند موش داخل سیستم لوله کشی فاضلاب. به هر حال ابتدا باید علت نشت بو به داخل خانه مشخص شود . سپس برای رفع بوی بد فاضلاب اقدام شود.

آیا مشکل شما بوی بد فاضلاب است؟ آیا شما به دنبال مایع یا پودری برای رفع بو هستید؟  

زمان با ارزش خود را هدر ندهید.تجربه ما اثبات کرده است که باید ریشه مشکل را کشف و از بین برد. باید بدانید که انواع بوگیرهای طبیعی و مصنوعی توالت فقط بوی نامطبوع را مخفی می کنند. ولی گازهای فاضلاب و ضررهای آن را از بین نمی برند.بوی بد فاضلاب معمولا از یکی از اتصالات زیر نشت می کند. ریشه مشکل از گازهای چاه فاضلاب ، لوله های فاضلاب ، سیفون ها و تاسیسات دیگر است. ما محل دقیق نشت را با دستگاه شناسایی می کنیم. شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی البرز در باغستان شهریار،محل نشست گاز فاضلاب را توسط دستگاه شناسایی می کند. همچنین مشکل بوی فاضلاب را حل می نماید.

نصب توالت فرنگی

اگر به تازگی تصمیم به خرید و نصب توالت فرنگی گرفته اید آن را به ما بسپارید و ترجیحا قبل از خرید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا از مشاوره رایگان در شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی البرز در باغستان شهریار بهرمند شوید . بسیار مهم است که بدانید آکس لوله خروجی فاضلاب چه اندازه ای دارد و فاصله آن از دیوار چقدر است تا بتوانید توالتی را انتخاب کنید که با آن تطابق داشته باشد و نیاز به استفاده از اتصالات اضافی نداشته باشید .

نصب و تعمیر توالت فرنگی
نصب و تعمیر توالت فرنگی

 

چنانچه نصب توالت فرنگی جدید را کارشناسان ما برای شما انجام دهند با رعایت اصول و استانداردهای معمول عمر توالت شما بالا رفته و دیرتر نیاز به سرویس توالت فرنگی پیدا می کنید .

تعمیر توالت فرنگی

به طور قطعی می دانید که خرابی و تعمیر توالت فرنگی نسبت به توالت های معمولی یا ایرانی بیشتر می باشد. پس زمانیکه توالت های فرنگی دچار مشکل می شوند بهتر است از تکنسین های با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. از دلایل گرفتگی لوله های توالت فرنگی می توان به افتادن اجسام خارجی همانند سکه فلزی، موبایل، دستمال کاغذی و … اشاره کرد.

همچنین عواملی چون عمل نکردن سیفون توالت که باعث پخش بوی بد در محیط می شود و مانع از تخلیه صحیح توالت فرنگی شده از دلایلی می باشند که باید اقدام به تعمیر آن کنید. خرابی فلوتر، خرابی پمپ تخلیه، کم بودن میزان آب داخل تانک فرنگی و همینطور خرابی پیچها و اتصالات از دیگر عوامل تعمیر توالت فرنگی نیز می باشند.

 بهتر است تعمیر و نصب توالت فرنگی خود را به شرکت ها یا افرادی که در این زمینه دارای تخصص و تجربه هستند بسپارید. شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی البرز در باغستان شهریار  با ارائه خدماتی چون لوله بازکنی، تعمیر و نصب توالت فرنگی و … در تمام نقاط شهریارهمانند خادم آباد، نصیرآباد، سعید آباد، دهمویز، وحیدیه، کهنز، اندیشه، ملارد و شهر قدس آماده خدمات و سرویس دهی می باشد.

اندیشه
شهرقدس
سعید آباد
خادم آباد
نصیر آباد
دهمویز
رزکان
ملارد